våga vara egen.

I fredags var jag och mina vänner C&J i Sandviken på "våga vara egen" mässan. Det är UF mässan i vårat län. 
Kul var det men sjukt påfrestande, klev upp halv 6 på morgonen tror jag och la mig halv 1 sen så man var skapligt trött dagen efter, men jag klagar inte!

Kan även nämna att vi vann en lokal tävling i kategorin "Bästa affärsplan" så det känns sjukt kul! WOHO. 
Alltid skönt att känna sig lite duktig och sådär.


Och för er som inte vet vad vi gör för något till UF så kan jag berätta att vi gör smyckeshållare som ni ser på bilden nedan.


(1. på middagen efter mässdagen // 2. vår fina monter & diplom)

Någon av er läsare som också har ett UF-företag? Vad gör ni isåfall? 
Tell me! Alltid kul och veta :)


plusikassan.se

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


© Copyright by Madelene Johansson 2012